ПРОЕКТ РІШЕННЯ № від 19 квітня 2018 року | Турківська районна рада

ПРОЕКТ РІШЕННЯ № від 19 квітня 2018 року


 

УКРАЇНА

ТУРКІВСЬКА  РАЙОННА  РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

ХХ позачергова  сесія                 VII  скликання

 

ПРОЕКТ РІШЕННЯ  № 

від  19 квітня  2018  року      

м. Турка

 

Про розподіл субвенції районного бюджету 

в рамках програми «Розвиток комунальних 

доріг Турківського району на 2018 рік»

 

     Відповідно до ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Програми «Розвиток комунальних доріг Турківського району», затвердженої рішенням  ХVII сесії VII  скликання № 358 від 21.12.2017 року «Про Програми розвитку установ і організацій Турківського району на 2018 рік» та враховуючи рекомендацію постійної комісії з питань промисловості, транспорту, доріг та будівництва, підприємницької діяльності, Турківська районна рада

 

ВИРІШИЛА:

1. Розподілити субвенцію районного бюджету у рамках Програми «Розвиток комунальних доріг Турківського району» на ремонт комунальних доріг місцевим радам:

Бітлянській сільській раді – 20 тис. грн.;

Боберківській сільській раді – 25 тис. грн.

Верхньояблунській сільській раді – 20 тис. грн.;

Вовченській сільській раді – 20 тис. грн.;

Ільницькій сільській раді – 20 тис. грн.;

Ісаївській сільській раді – 20 тис. грн.;

Карпатській сільській раді – 40 тис. грн.;

Комарницькій сільській раді – 20 тис. грн.;

Красненській сільській раді – 20 тис. грн.;

Ластівківській сільській раді – 20 тис грн.;

Либохорській сільській раді – 20 тис. грн.;

Нижньотурівській сільській раді – 20 тис. грн.;

Присліпській сільській раді – 20 тис. грн.;

Турківській міській раді – 50 тис. грн.;

Шум’яцькій сільській раді – 20 тис. грн.;

Ясеницькій сільській раді – 20 тис. грн.

2. Фінансовому управлінню Турківської РДА проводити розподіл субвенції відповідно до затвердженого переліку об’єктів.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань промисловості, транспорту, доріг та будівництва, підприємницької діяльності.

 

Голова районної ради                      Володимир Лозюк